Máte pekné produktové fotografie od výrobcu alebo distribútora, ale v online inzercii by ste ich radi odlíšili od konkurencie? Pridajte do nich logo vášho e-shopu. Vďaka Feed Image Editoru to zvládnete na pár kliknutí a k tomu hromadne pre vami vybrané produkt. Prečítajte si návod ako na to.
Ako pridať logo do produktových fotografií
V príklade si ukážeme, ako pripraviť produktové fotografie pre reklamu na Facebook.
- V Mergade urobíme výber produktov, s ktorými chceme pracovať.
- Prejdeme do Feed Image Editoru a vytvoríme Novú šablónu.
- Pomenujeme ju a vyberieme, na ktoré produkty ju chceme aplikovať.
- Pokračujeme na kartu Formát.
-
Vyberieme veľkosť, pre Facebook carousel je najvýhodnejší 1080x1080.
-
Zvolíme, či chceme obrázok prispôsobiť formátu. Pre náš prípad túto možnosť nevyužijeme, aby sme mali dostatok miesta na logo e-shopu.
- Z ďalších možností využijeme len pridanie farby pozadia a vyberieme bielu.
-
- Prejdeme na kartu Vrstvy a pridáme Novú.
- Z ponuky možností vyberieme Obrázok a otvorí sa ponuka pre jeho nahranie.
- Pomenujeme vrstvu, nahráme zvolený obrázok a upravíme veľkosť a pozíciu.
- Skontrolujeme Náhľad, či logo nezasahuje niekam, kam nechceme.
- Šablónu uložíme, pregenerujeme výstupný feed v Mergade a nahráme ho do Business Manageru.
Na Heureke a Zboží.cz vaše fotky logo ani vodoznak obsahovať nesmú. Na Facebook naopak môžu. Je potrebné si vždy zistiť požiadavky danej siete, kde chcete inzerovať.
Pridávate do produktových fotografií vlastné logo alebo ho nechávate bez úprav? Podeľte sa s nami o svoje skúsenosti.
Pridať nový komentár