Porovnávače tovaru majú vypracovanú sériu pravidiel, ktorými sa musíte riadiť, ak na nich chcete inzerovať. Tieto pravidlá tiež definujú používanie produktových obrázkov. Prečítajte si v našich článkoch, na čo si dať pozor.
Každá reklamná platforma má svoje pravidlá pre produktové fotografie. To, čo je povolené na jednej, môže byť v druhej zakázané. Viete, v akej podobe posielať obrázky na Google Nákupy?
Porovnávače a inzertné siete majú rozdielne požiadavky na produktové obrázky. Ak na nich chcete inzerovať, nevyhnete sa prispôsobovaniu rozmerov a ďalších parametrov. V dnešnom článku si ukážeme, ako sa tomuto pracnému a časovo náročnému procesu vyhnúť.
Pútavé obrázky produktov sú pre e-shop podstatné. Fungujú ako galéria a na zákazníka pôsobia dôveryhodnejšie. Pridať ich môžete hneď niekoľko. U ktorých porovnávačov sa to oplatí a ako využiť silu alternatívnych obrázkov, sa dozviete v tomto článku.
Využívate inzerciu na Glami? Rovnako, ako na iných cenových porovnávačoch, aj tu je potrebné dodržiavať pravidlá pre produktové fotografie. Preto sme pre vás pripravili požiadavky, na ktoré si treba dať pozor. Pozrite sa na ne.
Cenové porovnávače majú špeciálne požiadavky na produktové fotografie. Viete, aká je ich správna podoba pre inzerciu za Zboží.cz? Pozrite sa na súhrn požiadaviek.