Používate pre remarketing svojich zákazníkov Facebook pixel a zobrazujete im personalizovanú reklamu? Rozdeľte vaše publikum do viacerých skupín podľa toho, akú akciu na e-shope urobili. Vo Feed Image Editore pre nich vytvorte šablóny a zvýšte tak CTR svojich reklám. Pozrite sa, aké šablóny môžete vytvoriť.
V minulom článku sme vysvetlili čo je Facebook pixel, ako ho nasadíte a aké informácie vďaka nemu získate. Teraz sa pozrite na ukážky, aké šablóny môžete vo Feed Image Editore vytvoriť, aby reklamy zákazníkov viac oslovili.
ŠABLÓNA – NEZABUDLI STE EŠTE NA NIEČO?
Šablóna, ktorú zobrazíte zákazníkom, ktorí u vás nakúpili. Ukážte im ďalší tovar, ktorý na e-shope ponúkate.
ŠABLÓNA - V KOŠÍKU NA VÁS STÁLE ČAKÁ
Vytvorte aj šablónu, ktorá zákazníkom pripomenie, že u vás nákup nedokončili. Opustený košík nie je nikdy dobrá správa a vy rozhodnutie zákazníka môžete ešte ovplyvniť. Ukážte im produkty, ktoré mali v košíku a ponúknite na ne napr. zľavu.
ŠABLÓNA - POZERAJ, PONÚKAME AJ TOTO
Zákazníci na e-shopy chodia často len aby sa pozreli na vašu ponuku. Prezrú si niekoľko produktov a odídu bez toho, aby nakúpili. Skúste im v reklame ukázať ďalší tovar, ktoré ponúkate, napr. bestsellery. Uvidíte, že sa niekomu budú páčiť natoľko, že nakúpi.
K VYTVÁRANIU ŠABLÓN POUŽÍVAJTE:
- dynamické prvky,
- nastavte pravidlo prepísania EUR na €,
- pracujte s presahom u obrázkov,
- a kontrolujte náhľady šablón.
Teraz už viete, ako nasadiť Facebook pixel a aké vytvoriť šablóny vo Feed Image Editor. Nabudúce sa ešte pozrieme na to, ako vytvoríte sady produktov a ako pracovať s katalógom.
Pridať nový komentár