Začnite s reklamou vašich produktov na Snapchate. Stačia vám na to feedy, s ktorými už inzerujete. Ak aj na rôznych platformách skúsenosti máte, ukážeme vám ako robiť reklamy priamo v Snapchate.
V predchádzajúcom článku Inzercia na Snapchate: Dynamická produktová reklama pre e-commerce, sme sa zaoberali základmi a výhodami, ktoré ponúka Snapchat pre vaše reklamy. Teraz vám ukážeme cestu, ako si na tejto sociálnej sieti vytvoriť produktový feed.
POŽADOVANÉ ELEMENTY PRE SNAPCHAT FEED
Rovnako, ako ostatné reklamné systémy, má aj Snapchat svoj formát, ktorý je dobré použiť. Nižšie si pozrite, aké základné elementy vo vašom feede nesmú chýbať:
- ID
- title
- description
- link
- image_link
- availability
- price
- brand, gtin, or mpn
Ďalšie podrobnosti a podmienky nájdete na webe Snapchatu.
PRODUKTOVÝ FEED PRE SNAPCHAT
S použitím prevodníkov (slúžia ako konverzia medzi formátmi) v Mergade môžete pre Snapchat použiť feedy, ktoré už máte. Napríklad Google Shopping, Facebook, Heureka a ďalšie. Zároveň, Mergado a jeho aplikácie sú jednoduchým prepojením medzi vašim e-shopom a reklamným systémom. Obrázky, ktoré do inzercie poputujú, ľahko upravíte vo Feed Image Editore.
Ak teda hľadáte spôsoby, ako si produktový feed pre Snapchat vytvoriť, máme pre vás tri tipy:
Google Shopping feed
Nie je nutné mať špeciálny feed, môžete použiť ten pre Google Shopping. Cez Mergado vytvorte nový export a použite kópiu feedu pre Google Shopping. Pomenujte ho (napríklad Snapchat feed) a vyberte produkty, ktoré chcete inzerovať. Ich obrázky hromadne a automaticky upravte a prispôsobte cez Feed Image Editor.
Iný feed ako Google Shopping (napríklad Facebook, Zboží.cz..)
Ak neinzerujete cez Google Shopping, ale máte vytvorený feed pre iný reklamný systém, využite Mergado prevodníky. Váš feed tak preneste do Google Shopping a následne postupujte podľa prvého bodu.
Inzercia na Snapchate, pokiaľ nemáte žiadny feed
Pokiaľ nemáte žiadny feed, ktorý môžete využiť, vyskúšajte aplikáciu Scraping Camel. Vytvorí CSV, dostupné na vygenerovanej adrese. Tú následne využite na vytvorenie feedu v Mergade.
Do Mergada nahráte formát Plain CSV a ako výstup zvolíte Google Shopping. Ten vytvorí XML hlavičku feedu, ale nezapíše, kam elementy patria. Vyriešite to pravidlom Hromadné skopírovanie hodnôt. Z dvoch stĺpcov, ktoré sa vám zobrazia, vyberiete vľavo element zo vstupu a vpravo z výstupu. Feed potom nahráte do Snapchatu a vytvoríte produktový katalóg.
Aplikáciu Scraping Camel vyskúšajte na 30 dní zdarma. Dozviete sa o nej viac v článku Stiahnite si celý web do jedného CSV so Scraping Camel.
Prešli sme si tri spôsoby, ako vytvoriť feed pre Snapchat. Využite potenciál tejto sociálnej siete v e-commerce a začnite inzerovať už teraz. Viac článkov o Snapchate a image marketingu nájdete na našom blogu. Ak by ste potrebovali poradiť, napíšte nám na náš e-mail, alebo si booknite online konzultáciu zdarma.
Pridať nový komentár