Súčasťou vianočnej sezóny je veľmi dobre známy Black Friday a Cyber Monday. Máme pre vás 4 tipy ako kampane pripraviť a zvýšiť preklikovosť vašich inzerátov. Ste zvedavý ako na to? Vydajte sa cestou jedinečnej obrázkovej inzercie, vytvorenou vo Feed Image Editore.
Vyhľadajte a opravte chyby v produktových obrázkoch
Prvým krokom pred spustením novej kampane by mal byť audit aktuálneho stavu. Každý e-shop sa totiž stretáva s nedokonalosťami v XML feede, ktoré obmedzujú jeho možnosti. Medzi časté chyby patria obrázky, ktoré nespĺňajú požiadavky porovnávačov a chýbajúce obrázky. V oboch prípadoch to brzdí inzerciu a najčastejším aj keď pomerne neefektívnym prístupom je schovanie týchto produktov vo feede. To je škoda, pretože existujú účinnejšie cesty ako s týmito problémami vysporiadať.
Feed Image Editor postráži aktuálne požiadavky najznámejších porovnávačov za vás. Už nemusíte stráviť hodiny ručnými úpravami v grafických editoroch, appka vám umožní robiť všetky zmeny hromadne. A chýbajúce obrázky vyhľadáte jedným klikom pomocou EAN kódov. Postup krok po kroku nájdete v tomto článku. Ak chcete získať rýchly a podrobný prehľad o tom, v akom stave sú vaše obrázky, využite audit produktových obrázkov, ktorý je zdarma.
Navýšte CTA pomocou jedinečných grafických šablón
Ak ste už opravili tie najzávažnejšie chyby, je čas posunúť sa ďalej a odlíšiť sa od konkurencie. K tomu využijite predchystané šablóny v našej appke. Nájdete medzi nimi aj niekoľko dizajnov pripravených špeciálne pre Black Friday. Vyberte si z nich tie, ktoré najviac vystihujú vaše produkty a prispôsobte farby vrstiev tak, aby s nimi ladili. K tomu vám poslúži automaticky generovaná farebná paleta. Na mieru vytvorená obrazová inzercia vám zaručene navýši preklikovosť na Facebooku a Instagrame.
Zvýraznite zľavy pomocou stickerov
Ďalšou cestou, ktorou upozorníte na váš tovar sú stickery. Tie sa oplatí použiť v prípadoch, keď chcete uviesť viacero výhod a ťažko sa zakomponujú do jednej grafickej šablóny. Takto vyzdvihnete okrem Black Friday aj dopravu zdarma, zľavu v percentách, alebo dostupnosť skladom.
Zautomatizujte inzerciu a plynule spustite kampaň na Cyber Monday
Nezabudnite, že po Black Friday nasleduje Cyber Monday. Rozhodne si nenechajte ujsť aj túto príležitosť. Obe kampane sú pomerne krátkodobé a platí, že načasovanie je veľmi dôležité. Aby ste predišli stresujúcemu náporu, odporúčame si všetko dopredu naplánovať a zautomatizovať.
Feed Image Editor umožňuje aktivitovať šablóny v presne vymedzenom období. Hierarchické poradie zasa dovoľuje pracovať s viacerími šablónami naraz a všetko si dopredu nachystať. Ak si včas vytvoríte šablóny na Black Friday a Cyber Monday, v sekcií Formát nájdete nastavenie aktivity. Vyberte si presný dátum, kedy chcete, aby boli kampane aktívne a o všetko ostatné sa postará appka automaticky. Po skončení Black Friday sa obrázky vrátia do pôvodného stavu a keď nastane Cyber Monday, automaticky sa aktivujú nové šablóny. Nemusíte to ručne nastavovať a môžete sa sústrediť na vybavovanie objednávok.
Mnoho ďalších návodov a tipov ako efektívne pracovať s obrazovou inzerciou nájdete na našom blogu. Ak by ste potrebovali poradiť s nastavením, napíšte nám na support@feedimageeditor.com a radi vám pomôžeme.
Pridať nový komentár