Ponúkate vašim zákazníkom benefit za nákup vo vašom e-shope? Dajte im o tom vedieť pomocou obrázkových kampaní. V tomto článku vám ukážeme ako na to s konkrétnym príkladom - darčekom zdarma.
Aj maličkosť navyše môže byť pre spotrebiteľov veľkým lákadlom na nákup tovaru práve u vás. Bez toho, aby ste ich na to upozornili, sa k ním táto informácia nedostane. Preto sme sa rozhodli ukázať vám 4 spôsoby, ako vytvoriť šablónu, ktorá odkomunikuje ako predať váš produkt - spolu s darčekom zdarma.
PRI OBJEDNÁVKE DARČEK ZDARMA
Veta, ktorú si nie jeden z nás rád prečíta. Ukážeme vám správnu cestu, ako do obrázkových šablón vložiť informáciu o tom, že darček ponúkate. Toto sú naše odporúčania:
- Ukažte darček
Dôležité je, aby bolo jasné, čo je hlavný produkt a čo darček. Darček treba jasne oddeliť, napríklad nálepkou, rámčekom, textom, atď. Pohrať sa môžete aj s veľkosťami produktov. Hlavný nechajte na strede v popredí, vedľajší umiestnite na stranu.
- Spomeňte, o aký darček ide - textom alebo obrázkom
Produkt, ktorý ponúkate ako darček napíšte konkrétne slovom (názvom).
TIP
Pripojte sa k e-commerce kalendáru a inzerujte výstižné tematické kampane. Online, či offline bude vaša reklama vždy tematická a pripravená na každú predajnú sezónu.
- Neprezraďte, čo za darček na nakupujúceho čaká
V treťom prípade nemusíte urobiť ani jedno, ani druhé. V šablóne len odkomunikujte - darček zdarma a neprezraďte o aký produkt ide. V nakupujúcich vzbudíte zvedavosť a zvýšite CTR vo vašom e-shope.
-
Nákup nad určitú hodnotu s darčekom
Stanovte najnižšiu možnú sumu, od ktorej k objednávke pribalíte darček. Takto si od zákazníkov zaistíte nákup v určitej hodnote.
Možno vďaka darčeku/benefitu, ktorý ako obchod ponúkate, si pri ďalšom online nákupe spomenú nakupujúci práve na vás. Ďalšie inšpiratívne šablóny, nálepky, či CTA nájdete v článku 10 grafických šablón ako inšpirácia pre inzerciu na Facebook, Instagram či Snapchat. A taktiež vám odporúčame sledovať náš Instagram plný postov o image marketingu.
Pridať nový komentár