Medzi požiadavky tovarových porovnávačov patria minimálne a maximálne rozmery produktových obrázkov. Problém pri inzercií vám urobia malé fotografie, ale i tie veľké. Vo Feed Image Editore nevyhovujúce produktové obrázky jednoducho vyfiltrujete a upravíte.
V dnešnom článku sa pozrieme na to, ako produktové obrázky roztriediť v našej aplikácii a dostať na reklamné systémy v správnej veľkosti a kvalite. Hlavným dôvodom, prečo riešiť veľkosť produktových obrázkov, je inzercia na tovarových porovnávačoch. Nižšie nájdete postup, ako na to.
PREČO RIEŠIŤ ROZMERY OBRÁZKOV PRI PRODUKTOVEJ INZERCII
Uvedieme si dva príklady, ktoré vo vašich obrázkoch môžu nastať:
- Obrázky sú príliš malé
Ak máte fotky malého rozmeru a potrebujete ich prispôsobiť formátu reklamného systému, môže sa stať, že po zväčšení ostanú rozmazané. Na vylepšenie rozlíšenia kvality fotky použite funkciu Vylepšenie rozlíšenia v našej aplikácii.
- Obrázky sú príliš veľké
Kvalitné fotografie veľkých rozmerov sa pridlho načítajú a zvyšujú bounce rate.
👉 V oboch prípadoch ich dokážete upraviť v aplikácii Feed Image Editor.
- Choďte do sekcie Produkty.
- Zadajte rozmery v pixeloch.
- Vyfiltrujte obrázky malého rozmeru, alebo priveľké.
- Z vyfiltrovaných obrázkov si uložte Produktový výber, ktorý v aplikácii upravíte podľa potreby.
TIP
- V Produktoch, v podsekcií Výbery, sa dá aktivovať predpripravený Produktový výber obrázkov do 300 x 300 px automaticky.
- Obrázky vyfiltrujete aj podľa orientácie obrázku - na výšku a šírku.
- Prečítajte si článok Ideálne parametre produktových obrázkov, v ktorom sa dozviete o požiadavkách na produktové obrázky pre Google Merchants, Heureka, Facebook a rôzne iné reklamné systémy.
Roztriedené obrázky podľa parametrov ľahko upravíte v aplikácii Feed Image Editor. Ak sa zaujímate o image marketing, kliknite na odber nášho newslettera. Raz mesačne vám od nás príde e-mail so stručným prehľadom toho najdôležitejšieho, čo sa pri obrázkovej inzercii oplatí vedieť.
Pridať nový komentár