Pútavé obrázky produktov sú pre e-shop podstatné. Fungujú ako galéria a na zákazníka pôsobia dôveryhodnejšie. Pridať ich môžete hneď niekoľko. U ktorých porovnávačov sa to oplatí a ako využiť silu alternatívnych obrázkov, sa dozviete v tomto článku.
PODAJTE ZÁKAZNÍKOM VIAC INFORMÁCIÍ
Veľa e-shopov alternatívne obrázky podceňuje alebo vôbec nerieši. Využite ich vo svoj prospech a ukážte kupujúcim to, čo hľadajú. Priblížte klientovi produkt, poskytnite mu pohľad z viacerých uhlov alebo sa zamerajte na detail.
AKO NA TO
K hlavnému obrázku pridajte ďalšie súvisiace. Podmienky zo strany porovnávačov sú väčšinou rovnaké ako pri hlavnom obrázku, líšia sa však v maximálnom počte. Pripravili sme si pre vás prehľadnú tabuľku pre povolené množstvo alternatívnych obrázkov:
Alternatívne obrázky využijete napríklad pri predaji módy či elektra.
TIP
Zamyslite sa nad tým, čo zákazník chce a potrebuje vidieť ako prvé. Usporiadajte poradie obrázkov podľa kvality a atraktivity. Tie najlepšie ukážky umiestnite na popredné miesta.
SPRAVTE SI AUDIT
- V našom audite overíte stav alternatívnych obrázkov pre vybrané porovnávače. Ak ich počet máte nad povoleným limitom, nedostanú sa do inzercie. Táto informácia sa vám zobrazí ako varovanie.
- V odporúčaní zistíte, či daný porovnávač galériu obrázkov dovoľuje, a u ktorých produktov vám chýbajú. Podľa toho viete, kam je potrebné alternatívne obrázky doplniť.
Radi vám s alternatívnymi obrázkami pomôžeme. Neváhajte nás kontaktovať e-mailom alebo si dohodnite schôdzku online.
Pridať nový komentár