S druhou várkou augustových noviniek budete inzerovať na porovnávačoch ešte jednoduchšie. Pridali sme nové formáty k šablónam a aj detekciu prázdnych elementov. Určite vás poteší aj možnosť pridať tvarom tieň a nové samolepky pre dopravu zdarma. Pozrite sa na všetky novinky bližšie v tomto článku.
Nové podporované formáty šablón
Porovnávače majú rôzne požiadavky na rozmery produktových obrázkov. V špecifikáciách xml feedu na ich stránkach nájdete minimálne a maximálne rozmery v pixeloch, niekedy aj odporúčané. V prípade, že ich nesplníte, váš tovar sa nemusí dostať do inzercie.
Ak inzerujete na viacerích porovnávačoch, udržať si prehľad vo všetkých rozmeroch je náročné, nevraviac o ďalších prekážkach, na ktoré môžete naraziť. Feed Image Editor obsahuje prednastavené formáty, ktoré hromadne prispôsobia rozmery obrázkov tak, aby zodpovedali požiadavkám porovnávačov.
V aktuálnom release sme pridali formáty najznámejších porovnávačov a sociálnych sietí:
- Heureka – odporúčané rozmery (175 × 175 px)
- Heureka – maximálne rozmery (4096 × 4096 px)
- Zboží.cz – odporúčané rozmery (425 × 400 px)
- Google Merchants – minimálne rozmery (100 × 100 px)
- Google Merchants – minimálne rozmery u oblečenia (250 × 250 px)
- Google Merchants – odporúčané rozmery (800 × 800 px)
- GLAMI – minimálne rozmery (500 × 500 px)
- GLAMI – odporúčané rozmery (1500 × 1500 px)
- FAVI – minimálne rozmery (400 × 400 px)
- FAVI – odporúčané rozmery (1000 × 1000 px)
- BIANO – minimálne rozmery (400 × 400 px)
- BIANO – odporúčané rozmery (1500 × 1500 px)
- Shopalike – minimálne rozmery (250 × 250 px)
- Shopalike – odporúčané rozmery (1024 × 1024 px)
Podľa typu exportu nájdete v rozbaľovacom zozname relevantné formáty vždy navrchu. Ak nechcete použiť ani jeden z prednastavených formátov, alebo vám daný formát v zozname chýba, máte možnosť nastaviť si vlastný.
Pozor na prázdne hodnoty elementov
Ak inzerujete v obrázkoch informácie o produktoch priamo z feedu pomocou feed elementov, je dôležité, aby hodnoty elementov boli pri všetkých produktoch vyplnené. V opačnom prípade sa môže stať, že sa obsah elementu do obrázkov neprepíše. Je to práve z dôvodu, že obsah elementu je prázdny. Na prázdne hodnoty elementov budete odteraz upozornení priamo v zozname šablón.
Ozvláštnite vrstvy pridaním tieňa
K vrstvám tvarov pridáte odteraz aj tieň. Ten ich posunie viac do popredia, čím celá inzercia bude pôsobiť priestorovým dojmom a zaujme viac zákazníkov. Farbu tieňa, úroveň rozmazania a jeho pozíciu si nastavíte presne na mieru.
Upozornite na dopravu zdarma novou sériou samolepiek
V appke nájdete aj nový obsah. Vytvorili sme pre vás novú sériu samolepiek na inzerovanie dopravy zdarma. Vyberte si tú, ktorá najviac vystihuje váš spôsob dopravy, tovar alebo e-shop.
Radi by ste videli v zozname podporovaných formátov nejaký konkrétny porovnávač? Potrebujete poradiť s nastavením obrazovej inzercie? Neváhajte sa nám ozvať na support@feedimageeditor.com.
Pridať nový komentár