Obrázky s vysokou kvalitou a rozlíšením vyzerajú dobre a zaujmú vašich zákazníkov. S rastúcim rozlíšením však rastie aj veľkosť a tá spomaľuje rýchlosť načítavania. Netreba tiež zabúdať na to, že niektoré produktové porovnávače majú nastavený veľkostný limit. Obrázky, ktoré ho prekračujú, vám nebudú akceptovať.
Využite kompresiu
Ako zredukovať veľkosť produktových obrázkov? Riešením je nájsť kompromis medzi kvalitou a veľkosťou, v čom vám vie Feed Image Editor výrazne pomôcť. V nastaveniach našej aplikácie vyberte výstupný formát .jpeg a následne ho skomprimujte. Kompresia zníži veľkosť fotografií na úkor ich kvality. Výhodou je, že pri vhodne zvolenej úrovni kompresie nie sú tieto kvalitatívne zmeny voľným okom viditeľné.
1. Otvorte si sekciu Nastavenia a v nej podsekciu Nastavenia projektu.
2. V možnosti Formát výstupného obrázku vyberte .jpeg a nižšie nastavte úroveň kompresie.
3. Napravo v náhľade uvidíte, ako sa kompresia prejaví na kvalite obrázku a taktiež informáciu, o koľko sa zmenšili výstupné obrázky.
Na čo si dať pri kompresii pozor
Žiadna séria produktových obrázkov nie je úplne konzistentná, často sa líšia kvalitou aj veľkosťou. Úroveň komprimácie, ktorú si zvolíte, sa bude aplikovať na všetky obrázky a preto by ste ju nemali vybrať príliš nízku. Vždy si výsledok skontrolujte v sekcii Náhľady. Ak by ste na prvýkrát vybrali príliš nízku hodnotu komprimácie, o svoje pôvodné produktové obrázky sa nemusíte báť, tie nijak nemeníte. Komprimujú sa iba obrázky na výstupe. Vždy máte možnosť vrátiť sa o krok späť a skúsiť to znova.
Ak by ste potrebovali poradiť s nastavením, napíšte nám, radi vám pomôžeme.
Pridať nový komentár