Vo Feed Image Editore je jednou z možností úprav vašich produktových fotografií pridanie farby pozadia. Niektoré reklamné systémy vyžadujú, aby boli obrázky na bielom podklade, iné ďalšie farby podporujú. Vďaka jednoduchej úprave v aplikácii vytvoríte jedinečnú reklamu. Prečítajte si návod, ako na to.
Pre reklamu na Heureke, Zboží.cz a Google nákupy je potrebné mať pri fotografiách biele pozadie. Pre reklamu na Facebooku a Instagramu môžete využiť aj fotky s farebným a odlíšiť sa tak od konkurencie.
AKO PRIDAŤ FAREBNÉ POZADIE
Vo Feed Image Editore v karte Formát vyberte možnosť Farba pozadia. Vyberte si z prednastavených farieb, alebo zadajte kód svojej vlastnej (šestnástkový RGB zápis bez znaku #, alebo RGBA).
V ukážke je vidieť, že produktová fotografia nemá priehľadný podklad. Ak zvolíte správnu kombináciu farieb a grafiky, bude vaša reklama aj po vizuálnej stránke zaujímavá pre zákazníka.
AKO PRIDAŤ VLASTNÉ POZADIE K PRODUKTOVÝM FOTOGRAFIÁM
Ako pozadie môžete použiť aj svoj vlastný obrázok.
Na karte Vrstvy vyberte možnosť Obrázok a vložte .png vo veľkosti výslednej reklamy (alebo takej akú potrebujete).
Pozadie vašich fotografií môžete meniť, aj keď používate fotky, ktoré nemajú priehľadný podklad. Nad úpravami je potrebné sa viac zamyslieť a kontrolovať ich, aby nedochádzalo k prekrývaniu farieb. Než reklamu spustíte, vždy sa pozrite na náhľad šablóny, ktorú ste vytvorili.
Skúšali ste také úpravy vo vašej reklame? Pozrite sa aj na to, ako vytvoriť šablónu pre produkty, ktoré máte na sklade alebo ako pracovať s presahom vo Feed Image Editore.
Pridať nový komentár