Lámete si hlavu nad tým, či môžete v reklame používať slovné spojenie najlacnejšie na trhu? Keď budete využívať aplikáciu Bidding Fox Elements, tak môžete byť bez starostí. Vytvorte si výber najlacnejších produktov a vytvorte k nemu vo Feed Image Editore šablónu. Ako na to? Pozrite sa na návod.
Nie každý môže vo svojej reklame používať slovné spojenie najlacnejší na trhu. Je potrebné dávať si pozor, aby to bola pravda. Zistíte to jednoducho, aktivovaním dvoch elementov v Bidding Fox Elements.
Princíp Heureky a Zboží.cz spočíva v porovnávaní cien rovnakých výrobkov, ktoré ponúka niekoľko rôznych e-shopov. Bidding Fox Elements tieto dáta spracováva a vy ich môžete použiť pre ďalšiu reklamu.
VYTVORENIE REKLAMY NA NAJLACNEJŠIE PRODUKTY NA TRHU
NASTAVENIE BIDDING FOX ELEMENTS
V aplikácii Bidding Fox Elements scrollujte k dátam z Heureky. V oddieli Informácie o produkte aktivujte element Najnižšia cena produktu - BFE_H_MIN_PRICE. Scrollujte ešte nižšie k elementom Zboží.cz a aktivujte element Pozícia podľa ceny – BFE_Z_PRICE_POSITION.
VYTVORENIE VÝBERU V MERGADE
V Mergade na podstránke Produkty vytvorte výber najlacnejších produktov.
BFE_H_MIN_PRICE = “1” and BFE_Z_PRICE_POSITION = “1”
Vyberte Výstupný feed, produkty vyhľadajte a výber pomenujte napr. Najlacnejšie produkty.
NOVÁ ŠABLÓNA VO FEED IMAGE EDITORE
- Vo Feed Image Editore vytvorte šablónu pre Najlacnejšie produkty.
- Vyberte výsledný formát reklamy a ďalšie nastavenia.
- V karte Vrstvy vytvorte grafickú podobu reklamy.
- Pre našu ukážku sme použili:
- Formát 1:1 (1080x1080 px) pre Facebook, bez prispôsobení obrázkov na formát reklamy a vybrali sme biele pozadie.
- Z grafických prvkov sme zvolili červený rám s odsadením, dynamický prvok s cenou produktu, červený obdĺžnik s textom – Najlacnejší na trhu.
- V druhej variante sme zvolili rámček, dynamickú cenu sme umiestnili do štítku a text Najlacnejší na trhu sme umiestnili do modrého obdĺžnika pod produkt.
- Vo výbere Najlacnejšie produkty budete mať vždy tie, ktoré majú na Heureke a Zboží.cz najnižšiu cenu.
Vďaka kombinácii dát z Bidding Fox Elements a Feed Image Editoru môžete získať veľmi zaujímavé skupiny produktov. Pozrite sa na návod, ako vytvoríte šablónu pre novinky vo vašom feede.
Pracujete v inzercii s vlastnosťami vašich produktov a vytvárate pre ne špecifické reklamy? Napíšte nám do fóra.
Pridať nový komentár