Do minulého roku sme vstúpili s víziou skvalitniť obrázkový marketing. S postupnými vylepšeniami aplikácie Feed Image Editor a auditom obrázkov sa naša predstava o inzercii naplňuje. Pozrite si, ako to u nás za posledných 12 mesiacov vyzeralo.
NA ZAČIATKU JE VŽDY AUDIT
Na to, aby ste zistili v akom stave sú produktové obrázky, vám už viac ako rok pomáha náš audit. Odhaľuje chyby a radí, čo je vhodné doplniť alebo upraviť.
Za rok 2021 ste urobili 1 800 auditov. Pomohli sme vám tak skontrolovať 8 899 780 hlavných a 6 407 695 alternatívnych obrázkov. To nie je málo, však?
V audite sme rozšírili podporované formáty. Aktuálne ich je 26. Dostupných jazykov je 8.
INOVÁCIE V APPKE FEED IMAGE EDITOR
Stihli sme 6 veľkých releasov a z nich vyberáme to najlepšie:
- dostupná funkcia na odstránenie pozadia produktových obrázkov,
- automatická kompresia,
- vylepšenie rozlíšenia a kvality obrázkov pomocou umelej inteligencie,
- rozšírenie podporovaných reklamných systémov,
- intuitívnejšie UI.
Tieto funkcie doplnili už stávajúce možnosti úprav v aplikácii a rozšírili spôsoby na vytvorenie profesionálnej obrázkovej inzercie. Feed Image Editor takto denne upravuje viac než 2 000 000 produktových obrázkov.
KDE SME SA VIDELI?
Napríklad na výstave Ecommerce Warsaw Expo v Poľsku. Naše prednášky o image marketingu odzneli v Prahe na ShopCampe a MeetUpe v Brne.
59 z vás sa stretlo s Marekom Daňkom na školeniach, ktoré v online podobe organizujeme raz mesačne.
- A ako sa na uplynulý rok pozerá Marek z pohľadu školiteľa?
„Marketéri sa za posledný rok v image marketingu neuveriteľne posunuli. Je vidieť, že viac premýšľajú nad tým, ako benefity sortimentu v e-shopoch inzerovať do obrázkov. Na školeniach sme často riešili, ako efektívne pracovať s krátkodobými aj dlhodobými obrázkovými kampaňmi, ako sa odlíšiť od konkurencie, alebo ako využiť alternatívne obrázky. Posun je vidieť aj po grafickej stránke - marketéri sledujú aktuálne trendy vo svete, viac sa hrajú s grafickými prvkami a farebnými odtieňmi. Na druhej strane však stále narážajú na to, že veľa e-shopov má chyby v obrázkoch, ktoré im v konečnom dôsledku bránia v inzercií na porovnávačoch. Často ide o chýbajúce obrázky, nesprávne pozadie alebo nízku kvalitu obrázkov. V tomto viacerí ocenili náš audit obrázkov, ktorý im umožní kompletnú diagnostiku a naviac overí podmienky vyžadované porovnávačmi.“
2022 A OBRÁZKOVÝ MARKETING
Na záver sme položili otázku aj Michalovi Janíkovi, riaditeľovi skupiny Profitak.
- Ako Michal vidí obrázkovú inzerciu v ďalšom roku?
„Obrazové dáta sú dôležité. Pomáhajú zvyšovať predaje. Predtým sme uvažovali nad správou obrázkovýh dát na ceste zo shopsystémov do reklamných systémov. Dnes vidím lepšie riešenie pri importe dát do systémov predajcu, napr. od dodávateľa. To umožní vylepšovať obrázky, ktoré sa zobrazujú na webe, a navyšovať konverzný pomer webu.
- Prečo by e-shopy mali mať Feed Image Editor?
„Pretože obrázky predávajú. Pretože obrázky majú v interných systémoch a ich pracovníkom sa môže s kvalitnými obrázkami pracovať lepšie než s nekvalitnými. Pretože ich kvalitné obrázky môžu odlíšiť od konkurencie. Pretože audit obrazových dát prinesie cenné informácie, ktoré by predajca inak nemal. Pretože veľkoobchody môžu pripraviť lepšie podklady pro predajcu, a tým zvýšiť ich aj svoje tržby.“
Vyskúšajte si obrázkový marketing s nami a navýšte prekliky vášho e-shopu. Sme vám k dispozícii na klientskej podpore alebo si dohodnite stretnutie online.
Pridať nový komentár