Nachádzate sa tu

Inzercia na Snapchate: Dynamická produktová reklama pre e-commerce

Digitálne (mobilné) nakupovanie dosahuje maximá. Dynamické produktové reklamy sú odpoveďou na masívne nákupné správanie spotrebiteľov. Oslovte ďalších potenciálnych zákazníkov tým, že sa Snapchatterom zobrazia personalizované reklamy zostavené priamo z vášho katalógu produktov. 

Sociálna sieť Snapchat má podľa aktuálnych údajov 319 miliónov používateľov. Vekovo do 35 rokov a prevažne ženy. Pre váš obchod to môže znamenať ďalší priestor, kde vaše produkty ponúknuť. 


AKO VYZERÁ REKLAMA NA SNAPCHATE?

Takzvané Snap ads sú 10 sekundové vertikálne videá na celú obrazovku, ktoré sa vám zobrazujú medzi príbehami priateľov. Používatelia potiahnutím nahor začnú interagovať s vašou reklamou. Zobraziť sa môže vaša webstránka, blog, pokračovanie videa, atď. Najbližšie sa reklama podobá Instagramu. 

Reklama sa zobrazí medzi príbehami priateľov.

Na inzerciu si môžete vybrať jeden obrázok, alebo sériu.

TIP

Zistite, v akom stave máte vaše produktové obrázky pre inzerciu na Snapchate. Overte si ich zdarma cez náš Audit obrázkov

SNAPCHAT A FIREMNÝ ÚČET

Pred spustením reklám si musíte vytvoriť Snapchat a firemné konto. Ak ešte nemáte Snapchat účet, môžete si ho vytvoriť podľa týchto pokynov. Podnikateľské konto vám poskytne prístup k aplikácii Správca reklám - tu môžete vytvárať a spravovať reklamné účty, pozývať a prideľovať prístup členom tímu a pridávať zdroje financovania, ako aj fakturáciu. 


VYTVORTE DYNAMICKÚ REKLAMU NA SNAPCHATE

Ak chcete začať používať dynamické reklamy na Snapchate, budete potrebovať tieto položky

  • Katalóg produktov: Dynamické reklamy čerpajú z vášho katalógu produktov alebo kanála v reálnom čase. Nahrajte svoj Katalóg produktov prostredníctvom manuálneho použitia alebo synchronizácie kanála.

 

  • Snap Pixel: Je potrebné, aby bol nainštalovaný Snap Pixel a aby sa ITEM_ID odovzdával späť pri zobrazení stránky, zobrazení obsahu, pridaní do košíka a nákupe. Toto ITEM_ID musí byť jedinečné a musí sa zhodovať so špecifikáciou ID vo vašom katalógu produktov. 

Len pre inzerentov aplikácií: 

  • Partner pre mobilné meranie: Vyžaduje sa, aby ste spolupracovali s jedným z partnerov spoločnosti Snap pre mobilné meranie na sledovanie v aplikácii. MMP musí odovzdať ITEM_ID alebo CONTENT_ID v rámci relevantných udalostí (CTA), ako je napríklad Inštalácia, Zobrazenie stránky, Zobrazenie obsahu, Pridanie do košíka a Nákup. 

TIP

Všetky postupy a tipy na inzerciu nájdete cez ads.snapchat.com. Kliknite si ako na:

PREČO SA OPLATÍ INZEROVAŤ NA SNAPCHATE?

Vybrali sme tri dôvody, pre ktoré sa Snap ads oplatia:

  • Menší počet inzerujúcich
  • Lacné náklady na reklamu
  • Prehľadné a jednoduché zacielenie publika


Pred začatím inzercie na Snapchate je dobré sa opýtať, ako dokážete ľudí zaujať, rozosmiať, zamyslieť sa alebo šokovať. Dynamické reklamy sú skvelým spôsobom, ako to dokázať. Na našom blogu sa téme inzercie na tejto sociálnej sieti ešte povenujeme. Ak máte nejaké otázky už teraz, neváhajte nám napísať na podporu, Instagram, alebo si booknite online konzultáciu zdarma

Pridať nový komentár

CAPTCHA
Táto otázka slúži na testovanie toho, či ste alebo nie ste ľudským návštevníkom, a na zabránenie automatizovaného odosielania spamu.