Nachádzate sa tu

V akom formáte sú vaše produktové fotografie

Posielate svoje produktové fotografie na porovnávače tovaru, používate ich do PPC reklamy a na propagáciu vášho e-shopu? Viete, v akom formáte fotky máte? Pozrite sa, ako to s pomocou Feed Image Editorom jednoducho zistíte.

Zle zobrazené obrázky v reklame môžu celú vašu prácu znehodnotiť. Treba si dávať pozor, či nie sú niektoré z nich vo formáte, ktorý reklamná platforma nepodporuje.

KONTROLA produktových FOTIEK

Vo Feed Image Editore zistíte formát obrázkov behom pár kliknutí.

  • Prejdite na podstránku Produkty.
  • Z ponuky vyberte možnosť Skupina a v nej Neznámy formát.

Filtrovanie produktov s neznámym formátom

  • Aplikácia vyfiltruje produkty, pri ktorých sa objaví problém.
  • Ďalšou možnosťou je filtrovanie medzi formátmi obrázkov, ktoré je označené ako Mime typ. Aplikácia vám zobrazí produkty, u ktorých majú obrázky danú koncovku (.jpg, .gif a ďalšie)

Filtrovanie produktov podľa formátu fotografie

Vďaka odkazom na jednotlivé produkty môžete obrázky jednoducho a rýchlo skontrolovať a opraviť.

V akom formáte produktové fotografie posielať

Pozrite sa, ktoré formáty podporujú reklamnej platformy Google Nákupy, Zboží.cz, Heureka a GLAMI.

Stalo sa vám niekedy, že ste posielali produktové fotografie v nesprávnom formáte? Ako ste túto chybu odhalili? Napíšte nám do komentára.

Pridať nový komentár

CAPTCHA
Táto otázka slúži na testovanie toho, či ste alebo nie ste ľudským návštevníkom, a na zabránenie automatizovaného odosielania spamu.