Posielate svoje produktové fotografie na porovnávače tovaru, používate ich do PPC reklamy a na propagáciu vášho e-shopu? Viete, v akom formáte fotky máte? Pozrite sa, ako to s pomocou Feed Image Editorom jednoducho zistíte.
Zle zobrazené obrázky v reklame môžu celú vašu prácu znehodnotiť. Treba si dávať pozor, či nie sú niektoré z nich vo formáte, ktorý reklamná platforma nepodporuje.
KONTROLA produktových FOTIEK
Vo Feed Image Editore zistíte formát obrázkov behom pár kliknutí.
- Prejdite na podstránku Produkty.
- Z ponuky vyberte možnosť Skupina a v nej Neznámy formát.
- Aplikácia vyfiltruje produkty, pri ktorých sa objaví problém.
- Ďalšou možnosťou je filtrovanie medzi formátmi obrázkov, ktoré je označené ako Mime typ. Aplikácia vám zobrazí produkty, u ktorých majú obrázky danú koncovku (.jpg, .gif a ďalšie)
Vďaka odkazom na jednotlivé produkty môžete obrázky jednoducho a rýchlo skontrolovať a opraviť.
V akom formáte produktové fotografie posielať
Pozrite sa, ktoré formáty podporujú reklamnej platformy Google Nákupy, Zboží.cz, Heureka a GLAMI.
Stalo sa vám niekedy, že ste posielali produktové fotografie v nesprávnom formáte? Ako ste túto chybu odhalili? Napíšte nám do komentára.
Pridať nový komentár