Ak chcete inzerovať na cenových porovnávačoch a reklamných systémoch, musíte dodržiavať špecifické požiadavky, Pri ich nesplnení vám služby, na ktorých inzerujete, použité produktové obrázky zamietnu. Najčastejšie ide o dodržanie minimálnych a maximálnych rozmerov v pixeloch. Dôležité je tiež zohľadniť reálnu veľkosť produktov, ktoré sú na obrázku. Dva produkty s výrazne rozdielnymi rozmermi môžu pôsobiť na obrázkoch s rovnakým rozmerom skreslene. V dnešnom článku si ukážeme, ako s Feed Image Editorom tieto dve úskalia zvládnuť.
Ako zvoliť optimálne rozmery obrázkov
V prvom kroku by ste si mali ujasniť, v ktorých tovarových porovnávačoch a reklamných systémoch chcete inzerovať. Podmienky na minimálne, maximálne a odporúčané rozmery sa medzi porovnávačmi líšia. Neprispôsobujte sa všetkým, ak ich neplánujete využívať. Podrobné informácie o požiadavkách porovnávačov na produktové obrázky nájdete v našich článkoch.
Feed Image Editor vám hromadne prispôsobí veľkosti vybraných produktových obrázkov podľa požiadaviek porovnávačov a reklamných systémov. Poďme si ukázať, ako na to.
Nastavenie správneho formátu
Pri tvorbe novej šablóny v nastaveniach Formátu budete mať na výber z viacerých formátov. Tie rešpektujú odporúčané a maximálne požiadavky na rozmery obrázkov stanovené Heurekou, Facebookom a ďalšími systémami.
Zmena formátu prebieha automaticky, aplikáciou šablóny na vami vybrané produkty. Originálne obrázky zostávajú nezmenené a tak sa nemusíte báť, že by ste o ne prišli.
Využite možnosť vlastných formátov
V prípade, že ste v zozname prednastavených formátov nenašli ten, ktorý potrebujete, máte možnosť si vytvoriť vlastný formát. V nastaveniach aplikácie, v podsekcii Formát si jednoducho pomenujete nový formát a zvolíte rozmery, ktoré potrebujete. Nezabudnite si nový formát uložiť.
Pozor na veľkosť produktu
Aj v prípade, že váš produktový obrázok má správne rozmery, je dobré zohľadniť veľkosť produktu na samotnom obrázku.
Ak je produkt na obrázku príliš malý, alebo má horšiu kvalitu - nebude vyzerať pekne. To môže odradiť zákazníkov od nákupu. Ako sa s tým vysporiadať si ukážeme v jednom z nasledujúcich článkov.
Pridať nový komentár