Na ceste k úspešnému zobrazovaniu všetkých vašich produktových obrázkov zostáva ešte jeden krok. A to skontrolovať, či súbory, na ktoré URL adresa v detailoch produktu odkazuje, sú štandardné obrázkové formáty. V nasledujúcom návode si ukážeme, ako na to.
V predchádzajúcich dvoch článkoch sme si vysvetlili, ako odhaliť produkty, u ktorých chýbajú obrázky a ako vypátrať technické problémy, kvôli ktorým sa nezobrazovali. Dnes sa spoločne pozrieme na to, ako nájsť produkty, u ktorých sú nahrané súbory, ktoré nie sú ani v jednom zo štandardne podporovaných grafických formátov.
Využite filtre v sekcii Produkty
Podobne, ako v predchádzajúcich dvoch návodoch, využijeme filtre v sekcii Produkty. V poli Skupina vyberieme Produkty s chybou a potvrdíme tlačidlom Filtrovať. Po vyfiltrovaní vám doporučujeme URL adresy u týchto produktov upraviť tak, aby odkazovali na súbory v štandardných obrázkových formátoch. Pôvodné súbory odstráňte z vašeho serveru.
Formáty nepodporované cenovými porovnávačmi a reklamnými systémami
Kritéria na produktové obrázky sa u každého reklamného systému a produktového porovnávača líšia. Pre lepšiu orientáciu si prečítajte odporúčané články na konci stránky. Dozviete sa v nich všetky praktické informácie.
Ak ste už zvládli úpravy z prvých dvoch článkov tejto série, prešli ste kus ideálnej cesty, ako zaistiť, aby sa vám obrázky správne zobrazovaly. To je len začiatok. Pokračujte v čítaní nasledujúcich článkov – zameriame sa na to, ako obrázky privediete do dokonalosti po technickej a obsahovej stránke.
Pridať nový komentár