Aj keď máte element IMGURL pri všetkých produktoch vyplnený, neznamená to, že sa budú produktové obrázky zobrazovať. Môžu sa u vás vyskytnúť chyby: stránka nebola nájdená, na stránku nemáte prístup alebo je s ňou iný neznámy problém. Pozrime sa spolu na to, čo sa za týmito chybami skrýva a ako ich napraviť.
V predošlom článku sme si ukázali, ako odhaliť produkty, u ktorých vám chýbajú obrázky a niekoľko spôsobov ako ich doplniť. To bol však len prvý krok. Ani fakt, že už máte obrázky u všetkých produktov, ešte neznamená, že sa budú aj zobrazovať. Rôzne chyby sa totiž môžu vyskytnúť aj na strane webového serveru, na ktorom sa nachádza váš e-shop.
Čo sa skrýva za stavovými kódmi a ako ich odhaliť
403 Forbidden - server odmietol odpovedať na vašu požiadavku o zobrazení stránky, napríklad kvôli obmedzeniu na konkrétne IP adresy
404 Not Found 404 Not Found - požadovaná stránka nebola nájdená; adresa obrázku vo feede sa nezmenila, ale obrázok sa na nej už nenachádza (napríklad pri prechode na novú verziu eshopového systému)
500 Internal Server Error - pri spracovaní požiadavku došlo k nešpecifikovanej chybe na strane eshopu, alebo serveru
1. Všetky stavové kódy odhalíte v sekcií Produkty, pomocou filtra Stavový kód.
2. Vyberte jednu z možností a potvrďte tlačidlom Filtrovať.
3.V prípade, že si tento zoznam potrebujete uložiť, máte možnosť ho vyexportovať tlačidlom Exportovať.
Technickým chybám je potrebné sa povenovať. Ak si v tejto technickej oblasti neveríte, obráťte sa na správcu vášho webu alebo externistu. Kým všetky odhalené chyby napravíte, máte možnosť pomocou Feed Image Editora produkty dočasne nezobrazovať vo vašom e-shope. Túto možnosť nájdete v Nastaveniach, v podsekcii Skrývanie produktov.
Držíme vám palce, aby ste všetky chyby vyriešili. Nabudúce si povieme, ako odhaliť produkty, pri ktorých sa obrázky nezobrazujú z dôvodu, že súbor, na ktorý URL adresa odkazuje, nie je obrázok.
Pridať nový komentár