Nachádzate sa tu

Ako predať jeden produkt rôznym publikám? Pozrite si naše 3 tipy

Kampane ušité na mieru publikám zvýšia CTR. Ponúknite svoje produkty správne a presvedčte konkrétnu skupinu na nákup tovaru podľa ich predstáv.   

obrazok_akcia_na_dnes

Využite akcie obmedzené časom.

JEDEN PRODUKT, RÔZNE BENEFITY

Vynesenie až do bytu, alebo outfit na dnes večer máte za tridsať minút suchý. Takto sa dá predať práčka so sušičkou dvom rôznym publikám. Staršiemu zákazníkový, ktorý sám ťažký spotrebič neodnesie, či tomu, kto si chce na rande obliecť obľúbený outfit, ktorý nestihol pripraviť deň vopred. 

obrazok_vynesenie_do_bytu

Zacieľte jeden produkt pre dve publiká.

DYNAMICKÝ REMARKETING

Správne zdelenie vašej obrázkovej kampane prispôsobte aj podľa toho, v akej fázy nákupu sa zákazník nachádza.

obrazeók_motivacia_na_nakup_dnes

Zákazník si produkt len pozrel vs. zákazník mal produkt v košíku, ale nákup nedokončil.

Ide najmä o dynamický remarketing na Facebooku. Pri nastavovaní kampaní vyberte produktový katalóg s produktami a grafikou pre publikum, ktoré svoj nákup nechalo v košíku a objednávku nedokončilo. 

V aplikácii Feed Image Editor si spomínané grafiky vytvoríte jednoducho sami - bez pomoci grafika. Odporúčame vám aplikovať na ne šablónu s CTA výzvou na dokončeniu nákupu. 
Facebook sa už o ostatné postará. Takto upravené produktové obrázky zobrazí konkrétnemu publiku.
 

Podmienok môžete mať viac. Rovnaký postup uplatnite napríklad pre produkty, ktoré ešte do košíka zákazník nevložil, ale prezeral si ich na stránke.

obrazok_tip_na_sablonu

Taktiež poukážte na obmedzený počet produktov, alebo výhody pri jeho nákupe.

INZERCIA AKO CAROUSEL ALEBO JEDEN OBRÁZOK NA ŠÍRKU

Vo výstupnom feede z Mergada, ktorý užívateľ nahráva do reklamného systému, môže byť v elemente pre hlavný obrázok iba 1 URL adresa  a tým pádom iba 1 obrázok. Ak chcete na Facebooku inzerovať produkty aj do carouselu v štvorcovom formáte a zároveň aj v širokom formáte (1200 x 628), musíte mať 2 samostatné feedy a každý z nich nahrať do samostatného katalógu.

TVORTE PESTRÉ GRAFIKY PRE RÔZNE PUBLIKÁ

Odlišné grafiky naraz, bez veľkého úsilia. Zlepšite vaše predajné stratégie s našou aplikáciou.

 

banner_feed_image_editor_30_dni_zdarma

 

Väčšina e-shopov inzeruje iba čistý obrázok a nerieši prispôsobenie grafík určitému výberu zákazníkov, alebo predajných kanálov. V online reklame je potrebné uvedomiť si, že napríklad na Facebooku, Instagrame, alebo Snapchate, nájdete rozdielnych používateľov s rôznymi potrebami

Ak hľadáte spôsob, ako na to, použite aplikáciu Feed Image Editor. Čo v nej dokážte urobiť? 

 

  • Vytvoriť rýchlo a jednoducho pestré grafiky, ktorými zacielite na publikum
  • Prispôsobiť formát pre rôzne výstupné (reklamné) systémy
  • Posielať do reklamných systémov rôzne produktové obrázky

A iné možnosti, ktoré na produktové obrázky aplikujete hromadne a automaticky. Vyskúšajte si aplikáciu Feed Image Editor zdarma na prvých 30 dní. Ak si nebudete vedieť poradiť s prvým nastavením, napíšete nám na mail support@feedimageeditor.com alebo si dohodnite 30-minútovú online konzultáciu zdarma

Pridať nový komentár

CAPTCHA
Táto otázka slúži na testovanie toho, či ste alebo nie ste ľudským návštevníkom, a na zabránenie automatizovaného odosielania spamu.